mandag den 7. september 2009

Praktik..

Så er jeg tilbage i skole efter tre ugers praktik på værkstedet i Mejlgade 47 i Århus. Jeg har været med på et vævekursus og så har jeg lavet min egen klokkestreng hos Kirsten, som laver skønne moderne klokkestrenge. Min inspiration var Århus, eftersom det jo lige var der jeg befandt mig, og området omkring Mejlgade er super inspirerende.

Klokkestrengen er lavet i photoshop med billeder jeg selv har taget i Århus, og så er den printet på et let stift transparent stof. I forgrunden er en lygtepæl, som jeg har broderet. Sjovt at se hvordan korssting kan blive helt sjove i den rigtige sammenhæng og bearbejdning. Elsker at lygtepælen bliver helt menneskelig, som den står og hælder lidt til siden...
Se også http://www.klokkestreng.dk/




































Vil også lige vise et par af de billeder, som jeg tog i Århus.



















Et gammelt busskilt på havnen.















Grafitti i Mejlgade


















Mariehøns på et pink plasticrør



















Flere mariehøns

Ingen kommentarer:

Send en kommentar